nytt jävla år.

Japp, och trots jobb så sitter mna här och känner av det.
Depressivt inte sant. Jag vet att detta året kommer vara precis som det förra. Precis lika tragiskt, precis samma åkommor som drabbar mig och precis samma otur med männen i mitt liv.


Inte ens ett gott nytt år sms från mr T. Nope nada.....
 Var hemma hos honom för några dagar sedan.  det vanliga och sen åka hem. Diskuterade det där med k-ordet. Men han förstår helt enkelt inte att det är honom jag pratar om när jag pratar om mannen med stort H.
 Vad han säger om k-ordet? Tjaa  ungefär såhär 2jag letar efter en känsla, samma känsla som jag hade med min första flickvän...o.s.v o.s.v."
Snälla mr T förstår du inte att du borde hitta den känlsan med mig, du kommer aldrig hitta samma, men du kan hitta en ny känlsa med mig....Men nej. det förstås inte och jag fortsätter vandra ensam.

Nej minsann. 2009. Nåå. några löften...
 jaaaa. jag ska inte höra av mig till mr T. Ska inte alls skicka ngt till honom, inte försöka kontakta på ngt sätt. hur gärna jag än vill och hur mkt jag än skriker i min kudde efter honom så ska jag det inte. Måste, det är för mitt eget bästa. och vill så gärna bli kvitt mina tankar på honom.
 och jaaaa sen har vi juh alltid de klassiksa, gå ner 10 kg och börja träna o forma kroppen. o.s.v. o.s.v.

men det viktigaste just nu.
Jaa det är att bli kvitt mr T ur mitt huvud.

OJ vilket muntert inlägg.
Det kommer snart ett nytt! kanske lite roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0