okej en lista.

Här kommer min nyårslöfteslista:

- Gå ner 10 kg

- forma min kropp ungefär som heidi klum eller dylikt. (skulle även kunna tänka min gemma ward)

- sluta tänka på mr T.

- Sluta känna mig ensam om kvällarna, jag har faktiskt en katt (om hon nu lever när jag kommer hem efter alla smällarna)

- Sluta föröska hitta mr Right på internet, då vi enligt den här bloggen tydligt visat på att ngn sådan finns inte, ex. Mr P, lång blond militär, en misslyckad boråsare i somras, som visade sig vara missbrukare m. fl.

- SLUTA LETA och ACCEPTERA att jag är och förblir ensam.

- Ge katten mer mat så hon blir mer kramgo.

- kompensera mitt icke ätande med mera bloggande och matande av katten..

- INTE sluta röka.

och sist men inte minst:
- SKAFFA ETT LIV.

Yep. där har vi dem. tänkte också gå en kurs i positivt tänkande eller ngt, men yipii fick reda på att jag fick MVG i en kurs jag läste 2005 (bättre sent än aldrig) och bara sådär HUX FLUX kände jag mig ofaaantligt gammal.

24 år-2009.....Vad ska detta tahän.

Kommentarer
Postat av: Jonna

fan du får börja virka lite sockar? eventuellt en go halsduk kanske?



( tänkte på den punkten skaffa en liv)



2009-01-04 @ 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0