uppdatering 2009

Då ska vi se, räkkna på det, det har alltså precis gått ett dygn efter det nya året. Låt då se hur nyårslöftena gått....

- INTE sluta röka.............(X)
- Mata katten mer så hon blir kramgo................(X
)

YES jag har lyckats med två.

- Börja leva hälsosamt..... (....)
- Inse att jag kommer leva ensam....(....)
- Glömma mr T....
Ehum. tjaaa det tog 18 timmar in på det nya året och jag hade stenkoll på allt. Men sen ja sen så plinga det i datorn. "hej o gott nytt!.."
 Jaaaa jag kunde juh gärna inte låta bli att svara. Eller.
Aja jag svara iallafall och det sluta med att jag låg mittemot Mr T i hans soffa med våra ben i ett enda virrvarr och glodde på tv innan jobbet.

tio minuter innan jag skulle gå kom han visst på att tjaaa han ville juh faktikst ha lite sex.....Ehum e inte du bakfull fråga fröken svår lite snällt sådär med huvudet på sidan??? Naaaa inte så mkt....blev svaret.




 Aja jag tänkte iallafall på mina nyårslöften en liten stund.

Sen gick jag till jobbet.

Jag HATAR 2009 so far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0